• oturulan evin en sevilmeyen özelliği

    20.
    Tuvalet tesisatı biraz sıkıntılı. Yeni bir apartman için garip bir durum. Neyse ki geçici bir ikamet..
    ... uzay muhtari
  • zamanın tüm aç gözlüleri doyuracak gücü

    1.
    Hafife alınmaması gerekir. Aslında aç gözlü insanlar bu yolda yaptıkları çabayı severler. Adrenalini ve hırslarına verdikleri mücadeleyi. Ölümsüz bir insan istediği kadar aç gözlü olsun ölmek için yalvaracak kadar doyacaktır.

    Bu sebeple tok gözlü ve uyumlu kişiler ölümsüzlüğe aç gözlü kişilerden daha katlanabilir durumdadır.
    1 ... uzay muhtari
  • polisi fırçalayan chp li milletvekili

    7.
    Bir şey merak ettim. Şimdi böyle oluyor mu biz de vekiliz desek iki fırça çeksek falan baya güvenlik açığı.

    Polis Allah'tan akp milletvekiline denk gelmemiş yoksa görevinden falan olurdu.

    Yani plaka sivil plaka adam kimliğini göstermiyor. Böyle durumlarda geçiş için bir kimlik falan olmalı yoksa durumun vekil olmayanlarca da suistimali söz konusu.
    3 ... uzay muhtari
  • zombi istilasında hayatta kalma taktikleri

    22.
    Oğlum bırakın plan kurmayı siz beni bulun size güzel fiyatlara savaş aletleri temin ederim öyle bir durum olur ise. Ticaret öldü mü yaw. Hem amaçsız gezinmezsiniz. Bu hayatta en kötü şey amaçsız kalmak. Çıkın eski insan yapılarını yağmalayın bana getirin ben size gıda ve ekipman vereyim.

    Şimdilik sadece medieval seviyesi ekipman temin edecek potansiyelim var da ben sizi daha sert ekipmanlara yükseltirim yavrum yükseltirim cocum. Madenci alımımız olacaktır. Sadece madende çalışarak lükse ulaşmak ister misiniz?

    Her şey sadece zombi istilası sırasında açık olacak normalde var olmayan muhtarın general store unda.

    Hadi ekonomiyi yeniden kuralım...

    (#44155799)

    Edit: çinlilerde bir laf var kriz fırsat demektir..
    ... uzay muhtari
  • 2002 yılında 19 yangın uçağımız vardı

    5.
    Ülen telefonunuzu gösterin hele bir 2002 de akıllı telefonunuz mu vardı nankörler.(!)
    1 ... uzay muhtari
  • konyada katliam 7 aynı evden 7 kişi öldürüldü

    2.
    Böyle vahşice cinayetler duyunca kanım çekiliyor. Şerefsizler...
    1 ... uzay muhtari
  • aleviler olmasaydı chp nin alacağı oy

    2.
    Artık böyle başlıkların alevileri sürekli göz önünde tutarak alevileri hedef göstermek için zemin hazırlayan politik trollük olarak görüyorum.
    ... uzay muhtari
  • 2019 da uçan thk uçaklarının bugün uçamaması

    2.
    Uçamaz işte çok şey etmeyelim. Demek kayyum atanmış. Bundan sonra deri de vermiyorum.

    Türkiyenin yangın uçağı yok denmesi kadar can sıkıcı bir durum yok.
    ... uzay muhtari
  • izahı olmayan şeylerin mizahı olur

    5.
    Misal Türkiye de yangın söndürme uçağının olmaması. izah edemiyorlar neden yok diye. Üleleyk üleleyk bir kaç helikopter bir şey deniyor sadece.

    Demek ki mizahının olması gerek.
    ... uzay muhtari
  • türkiye cumhuriyeti devleti vip uçak filosu

    9.
    Çokta şey etmeyin canım Türkiye burası.

    Kıymetli bir bakanımız şimdi gider orman bölgesinden su içer konu kapanır.

    (bkz: izahı olmayan şeylerin mizahı olur)
    1 ... uzay muhtari
  • parti kursanız adı ne olurdu

    38.
    Bzep.

    Beni zengin edin partisi

    Türkiye'deki en dürüst siyasi parti biz olacağız.

    Partinin amacı beni zengin etmek. Ben zengin olur isem paramın ufak bir kısmını halk ile de paylaşıcam.

    Peki muhtar her partinin amacı bu değilmi senin ne farkın var.

    Ben sizden amacımı saklanıyorum dürüstüm. Size dürüst bir siyaset vadediyorum.
    1 ... uzay muhtari
  • yangın için neden iha yapılmıyor

    5.
    iHA değil siha. Su silahı da bir silahtır.
    ... uzay muhtari
  • çanakkalede türkler savaştı mı

    2.
    Çanakkalede Türkler hariç 19382929 millet savaştı. Savaşta anunakiler ve raptilianlar bile vardı Türkler yoktu. Yersen...
    4 ... uzay muhtari
  • alevi yazarlar

    8.
    Hiç sizin gnostik sidik yarışınızla uğraşamam agalar olumsal agnostiğim.

    Ağlayarak günlüğünüze yazabilirsiniz.
    ... uzay muhtari
  • envanter de neden yangın söndürme uçağı yok sorusu

    11.
    Ülkesine hizmet aşkı ile yanıp tutuşan bir hükümeti nasıl anlarsın. Hizmet aşkı ile yanıp tutuşan her hükümet ülkesinin itibarını düşünür. Yangın uçağı yerine özel jet alır. Böyleceeeee. Ülkemiz zengin durur.

    Zaten orman yangını dediğin bir iki kere çıkan bir şey. itibardan mı tasaruf etsinler.

    Hizmeeet aşkıııı!!!
    1 ... uzay muhtari
  • rüyada telefon kırmak

    1.
    Rüyada telefonu sinirden kafamda kırıyordum.

    ilginç bir rüyadır.
    ... uzay muhtari
  • the rise of darkness

    294.
    iyestacım şu foto şey mi? 5 bir yanı Atatürk ilke ve inkılapları ile çevrilmiş. Araya karışmak için fötr şapka takıp içten içe kuduran kripto Neo ottomanist falan. Evde Abdülhamid fotosuna sarılıp ağlamaya devam ediyor gene tarzı. Şu an iyestanın iç dünyasını çözdüm. Kıyamam. :/

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2171775/+
    5 ... uzay muhtari
  • atatürk e atam diye hitap etmek

    2.
    Nedir bu şimdi Türk gençlerinin aklındaki manevi baba figürünü silme girişimi mi?

    Atam dır o. Öyle kalacak.
    1 -1 ... uzay muhtari
  • ekonominin ideolojiden daha önemli olması

    4.
    Tam tersine her ideolojinin bir ekonomi anlayışı vardır. Kime göre neye göre ekonomi. Ekonomiden anlamayan özellikle ideolojisinin ekonomisinden anlamayan o ideolojiye inanıyorum dememelidir.
    ... uzay muhtari
  • buse günah değildir yıldızların altında

    2.
    Agacım banyoya donla girin diyorlar melekler dua size etmeyi kesmesin diye. Sen ne diyon...
    3 -1 ... uzay muhtari
  • yeni şeyler getiriyorum