• kafan kesen hristiyan olmaması

    57.
    Olley. Sonunda Hristiyanlar da kamera karşısında ellerine bıçak aldı. Ve artık yüzler ce kafası kesilen insana bu fotoyu atıp bakın herkes kafa kesiyor diyebiliriz.

    Cidden mi... Yazıklar olsun bu fikirde iseniz.

    Ekstremism i dışlayıp ekstremist kişiler ile savaşmak yerine farklı ekstremist grupların açığını arıyor iseniz. Benim gözümde kafa kesen cani ekstremist katillerden farkınız yoktur.

    Utanacağınızı bilsem yüzünüze tükürürdüm.
    -1 ... uzay muhtari
  • babanın cebinde prezervatif bulmak

    15.
    Babanın seni görüp bir daha böyle bir hatanın tekrarlanmaması konusunda korkuları olduğunu gösterir.
    ... uzay muhtari
  • sendikada yönetici bakanlıkta avukat olan kadın

    4.
    Sendika yönetimi az uz bir para almaz. Bu resmen kendi bacağına sıkma ya da millet ile dalga geçme durumu. Bulamadınız mı yani o kadar ilçe teşkilatı içinden görevsiz bir avukat.
    ... uzay muhtari
  • eş değiştirme ilanı veren çiftin yakalanması

    6.
    Güzel bir haberdir. Benim ahlak felsefesi duruşum tek eşliliğin ve iki kişi arasındaki ruhsal bağın zihinsel evrimin bir sonucu olduğu ve ilkel seks dürtülerini baskılayamamanın zihinsel evrimi tersine etkilediği fikrindedir.

    Sonuç olarak şey dediyebilirsiniz. Zihinsel evrimi boş ver insanların özgürlüğü üzerinden bak olaya. Bu vakit de ortada bir fuhuş suçu dönmekte ve pandemi protokolünün ihlale teşebbüsü söz konusu. Her bakımdan iyi.
    ... uzay muhtari
  • tek cümlede dini bitir

    3.
    Aslında konu için belirli bir dini hedef almaya bile gerek yok.

    Tanrı var mı yok mu kavgasına dinler dahil olmadı hiç bir zaman.

    Tanrıyı kanıtlar iken deist argümanı kullandılar ve her vakit politik ve kültürel savaşları için mücadele ettiler.
    1 ... uzay muhtari
  • tek cümlede dini bitir

    1.
    Hiç bir din ne ilk ne son dindir ki, her bir vakit yeni dinler ve inançlar türeyip bir öncekinden daha iyi olduğunu kanıtlama arayışına girecek ve başaracaktır.

    Bu cümle ile dinlerin hükmünü bitirdim sanki ha.

    Zaten bu kavga dinlerin kavgası değildir. Dinler rant peşindeki topluluklardır. Dinler arası kavga politiktir. Asıl kavga evrenin bir yaratıcısı var mı yok mu ekseninde döner. Yoksa her Teist inanç bir biri ile eşit kanıta sahip ve eşit ölçekte doğrudur.

    Hadi bana evreni amonun ya da yehovanın yaratmadığını kanıtlayın. Sadece yaw öyle şey mi olur o yaratmadı o yarattı diyebilirsiniz sadece. ikisinin de kanıtları eşit. Savaş tamamen politik ve kültürel bir savaş ve büyük resimden Bağımsız.
    4 -2 ... uzay muhtari
  • yeni şeyler getiriyorum